Om jag inte har tillräckling med köpoäng, kan mina föräldrar söka lägenhet som jag sedan kan bo i?

Hej,
Jag har inte tillräckligt med köpoäng för att söka de lägenheten som jag är intresserad av. Mina föräldrar har en massa, poäng, kan de söka den åt mig men det är jag som bor där?
mvh,
Miranda
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Nej tyvärr det går inte. Du kan endast söka i ditt eget namn med din egna poäng
    Med vänlig hälsning
    Birgitta/Kumla Bostäder
    (Uppdaterad )