Nyrustade lägenheter på S:t Torgils väg

Hej!

Vilka åtgärder kommer ni att göra i lägenheterna på S:t Torgils väg när ni rustar?

MVH

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga! Vi planerar att göra följande:

    Ny lägenhetsdörr, säkerhetsdörr med tittöga. Nya fönster och ny balkongdörr.

    Kök med nya skåp, bänkskivor, diskbänk och blandare. Spisfläkt installeras. Köksspis med häll. Mindre lägenheter har kombinerad kyl/frys, större har separata enheter. Diskmaskin installeras i de större lägenheterna. Linoleumgolv och målade väggar.

    Nya parkettgolv i vardagsrum, målade/tapetserade väggar.

    Badrum med WC, tvättställ, dusch, badrumsskåp. Elektrisk handdukstork. Förberedelse för egen tvättmaskin. Plastmatta på golv och kakel på vägg. Separata WC-rum förses med ny WC och nytt tvättställ. Plastmatta på golv och målade väggar.

    Hall med hatthylla och städskåp. Linoleummatta på golv, målade väggar.

    Med vänliga hälsningar

    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Hej
    Jag ska frågar jag bor st torgils väg  9B
    Jag vill inte flytta vad händer after
  • Hej!

    Jag vill gärna träffa dig för att informera om vad som kommer att hända med din lägenhet och hur det påverkar dig.

    Har du möjlighet att ses imorgon torsdag vid kl 16,00 på vårt kontor? Annars önskar jag att du föreslår en annan tid.

    Vänligen
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare