Nyinflyttad

Hej, jag och min familj bor idag i Eskilstuna och skulle vilja flytta till Kumla. Har ni något sätt att hyra ut lägenheter utan att man behöver ha lika mycket köpoäng? Vi har inte varit med i Kumla bostäder eftersom vi inte vetat att vi skulle flytta. Tack

/Isabelle
Isabelle Håkansson

Kommentarer

  • Hej Isabelle,

    Så roligt att ni är intresserade av att flytta till Kumla!

    Hos oss är det kösystemet som styr vem som får lägenhet. I särskilda fall kan en förtur komma att bli aktuell. Du kan läsa om det systemet här:

    https://kumlabostader.se/bo/fortur/
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling