Nyckel

Om man vill ha en till nykel till lägenheten, är de något ni fixar?? 😊

Eller gör man de själv?? 😊
Peter Olsson

Kommentarer

  • Hej Peter.
    Om man behöver extra nycklar så kommer man in på vårat kontor så att vi kan läsa av din nyckel för att kunna göra en beställning. Det är bara kontraktsinnehavaren som kan göra beställningen. Sedan får man en faktura på sin beställning. Och i dags datum så kostar en extra nyckel beroende var man bor någonstans.
    Pris mellan 200-450 kronor
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare