Mitt konto är "låst"

Vad innebär d att kontot är låst?
Vänligen Monica Sundkvist

Kommentarer

  • Hej Monica!

    Tack för din fråga. När kontot är "Låst" så är det oftast att man inte loggat in på "Mina sidor" sedan ett år tillbaka, kan också vara att man tackat nej till erbjuden lägenhet mer än 5 ggr i rad, då blir man spärrad från att söka lägenheter under 6 månader.

    För att kunna titta närmre på just ditt ärende vänligen mejla till info@kumlabostader.se eller ring på 019-58 88 00.

    Skriv inga personuppgifter i forumet.
    /Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd