Mina sidor

Hej på mina sidor om man trycker på föregående lghts besiktning kommer det bara upp ett fel medelande mest nyfiken och ville kika men det har inte fungerat sedan 10/1 tills i dag 20/1 har testat via både mobilen och dator utan att det funkat.
Christoffer Arvidsson

Kommentarer

  • Hej Christoffer,

    Det verkar vara något fel i systemet. Men maila oss ditt namn, adress och personnummer så kan vi skicka via post.

    Ha en fin dag.

    MVH
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling