Medsökande

Ökar chansen att få en lägenhet hos er om jag tex ska flytta med min familj och lägger till honom som medsökande?

Ökar poängen eller slås poängen ihop om man har en medsökande om båda är registrerade i Kumla bostäder?

Jag och min sambo Letar lägenhet i Kumla, vi har en dotter på 2 år. Vi båda jobbar, sambon går på timme och jag har fast anställning. Borgenär finns då vi båda har skulder.

Sabina Natasha Lundquist Margaritis