lägenhet

om jag skrivit  kopplat  ihop  mig  med  min  sambo och själv ej  har  så  mycket  poäng  men  enda  som kan  teckna  för  min  förvaltare  behöver  klart  beske avtal  utan  betalningsanmärkningar  och  sånt är  jag,,  om vi söker  tillsammans och står  nu 1a  i  kön  på  flera  stycken  hur  stor  chans  är det  att  jag får lägenheten  då .. måste ha beslut  innjan  uppsägning  på min  nuvarande  ..  isf  skulle  1a  jan  vara  det tidigaste  jag  kan  .. tack  i förhand..

Kommentarer

  • Hej!

    Var vänlig ring vår kundtjänst 019-58 88 00 så ska vi hjälpa dig med dina frågor.

    Med vänliga hälsningar
    KUMLA BOSTÄDER AB