Lägenhet

Nyskild, två barn och behöver en lägenhet. Har ni så man kan få lägenhet utan att stått i kö?
Malin widström

Kommentarer

  • För att söka bostads hos Kumla Bostäder så måste man vara registrerad i vår bostadkö och samla köpoäng. Du registrerar dig på www.kumlabostader.se och börjar samla poäng redan första dagen sedan är det bara att söka de lediga lägenheter vi har på vår hemsida.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd