kösystemet

omkring sista mars i år, ringde jag till Kumla Bostäder för att registreras som fortsatt kvarstående i bostadskön. Döm om min förvåning när jag får ett sms om att jag "måste" anmäla mig igen för att stå kvar i kön. Den som tog emot samtalet lovade att registrera mig. Hur ska man kunna lite på er, när man är äldre och har svårt med tekniken.
Monika Gustafsson

Kommentarer

  • Hej,

    Så tråkigt om det inte fungerat som det ska! Det ska fungera alldeles utmärkt att ringa till oss, precis som du gjort. Jag beklagar att det inte fungerat för dig denna gång. Har det löst sig med din inloggning? Skicka oss ditt personnummer annars så ska vi hjälpa dig.

    Vänligen, Liselott
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling