Köpoäng

Hej! Om jag söker en lägenhet hos er och sedan inser att den inte är något för mig efter eventuell visning och därmed tackar nej, förlorar jag mina köpoäng då?
Med vänlig hälsning, Isabelle

Kommentarer

  • Hej.
    Nej det gör du inte.Om man tackar nej 5 gånger under 1 års tid, blir man spärrad i 6 månader. Kö-poängen behåller man men du kan inte samla nya poäng under denna period.
    Med vänlig hälsning. Kumla Bostäder AB