Köpoäng

Hej!
Varför kan jag inte se hur många köpoäng jag har hunnit få nu i februari? Det står bara antal poäng i juli 2020!
MVH Ewa

Kommentarer

  • Hej Ewa!

    Tack för din fråga och vänligen kontakta oss via mejl info@kumlabostader.se eller ring oss på 019-58 88 00 så ska vi titta på ditt ärende. Viktigt att inte skriva några personliga uppgifter i vårt forum.

    MVH
    Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Är fortfarande intresserad
    Berth Franzen
  • Hej Berth!

    Kontakta kundtjänst på 019-58 88 00 så hjälper vi dig.

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Var kan man se köpoängen?
    Pekka Lindberg
  • Hej,

    När man loggat in på "mina sidor" så hittar man poängen under rubriken "Din Kundstatus".
    Där står också när du måste  logga in igen för att inte tappa dina poäng.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hejsan
    Kan jag överlåta mina poäng hos er till min dotter som är bostadsökande  hos er ??
    Marie Eriksson
  • Hej,

    Kö poängen är personliga och kan inte överlåtas till någon annan inom familjen eller utanför.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej, jag hittar inte till min kundstatus eftersom den inte finns.

    Hur gör jag då för att hitta den?

    MVH fr Ewa
    Ewa Rydmark
  • Hej,

    Vänligen kontakta oss på Kundtjänst 019-58 88 00 så hjälper dig att se vad som kan vara fel.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd