köpa eller hyra lägenhet i nybyggt område ,Gladan. När kommer någon information om detta?

Vi har en villa idag och funderar på att sälja , Vill gärna veta något om kvarteret Gladan , köpa eller hyra en 3:a .
Kerstin Persson

Kommentarer

  • Hej!

    Om ni är intresserade av att hyra en lägenhet så ställer ni i Kumla Bostäders kö, så kommer det att komma information om när det är dags att börja söka lägenheter.

    Om ni är intresserad av att köpa en bostadsrätt så kontaktar ni Svensk Fastighetsförmedling i Kumla för mer information.

    Ha en fin dag!
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling