Konto

Hej, jag har försökt registrera mig hos er men det går ej. Sen har jag testat logga in men då står det att mig konto har upphävt. Så hur får jag det att fungera igen?

MvhPatrik
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    Ta kontakt med kundtjänst så hjälper vi dig. Du mejlar till info@kumlabostader.se eller ringer på 019-58 88 00 då dina person uppgifter behövs. Skriv inget personligt i forumet då fler läser frågor och svar.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd