Kolla i lägenhet

Hej finns det möjlighet att få kolla i lägenheterna på St:torgils innan inflytt i mars?

Kommentarer

  • Hej.
    Då det fortfarande är en byggarbetsplats så är det tyvärr inte möjligt. Till din hjälp så har vi tagit fram ritning på planlösning, 3D-ritning samt visualisering på vår hemsida.

    https://kumlabostader.se/nya-st-torgils/

    Med vänlig hälsning, Kumla Bostäder.
  • finns inte 3d ritning på 4rok? och är det helt säkert att lägenheterna är färdiga till 1a mars?
  • Hej.
    Här är 3D-bilder på 4rok.

    Med vänlig hälsning, Kumla Bostäder.