Köanmälan

Kan inte registrera mitt personnummer när jag vill ställa mig i bostadskö

Annika Hallqvist

Kommentarer

  • Hej!
    Ring vår kundtjänst, 019-58 88 00 så hjälper vi dig.

    Med vänlig hälsning

    Kumla Bostäder
    Birgitta Johansson Ellbén
  • Hej!
    Jag bor i Örebro men planerar att så småningom flytta till Kumla. Förstår att man måste ställa sig i bostadskö och undrar hur jag gör för att bli registrerad? Är det svårt att få lägenhet i Kumla?

    Mvh Jenny Parling
    Jenny Parling
  • Hej Jenny,

    Vi är precis mitt uppe i ett systembyte. Därför är det just nu stängt att anmäla sig i vår kö. Systembytet beräknas vara i drift igen den 3 april, så då är du välkommen att höra av dig igen. Du kan läsa mer på nedanstående länk:

    https://kumlabostader.se/vi-byter-fastighetssystem/
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Hej. Jag står i kö o fick meddelande om att jag måste uppdatera på mina sidor men kan ej komma dit. Händer inget när jag klickar på Mina sidor. Hur gör jag? Mvh Yvonne Bülow
    Yvonne Bülow
  • Hej!

    Tack för ditt mail.
    Du kan logga in på www.kumlabostader.se och klicka dig vidare till mina sidor.
    Där kan du logga in med Bank-ID och uppdatera dina uppgifter. Återkom om du fortsatt har problem att komma in på sidan.
    Åsa Hallin Kundtjänst/uthyrning