Köanmälan

Kan inte registrera mitt personnummer när jag vill ställa mig i bostadskö

Annika Hallqvist

Kommentarer

  • Hej!
    Ring vår kundtjänst, 019-58 88 00 så hjälper vi dig.

    Med vänlig hälsning

    Kumla Bostäder
    Birgitta Johansson Ellbén
  • Hej!
    Jag bor i Örebro men planerar att så småningom flytta till Kumla. Förstår att man måste ställa sig i bostadskö och undrar hur jag gör för att bli registrerad? Är det svårt att få lägenhet i Kumla?

    Mvh Jenny Parling
    Jenny Parling
  • Hej Jenny,

    Vi är precis mitt uppe i ett systembyte. Därför är det just nu stängt att anmäla sig i vår kö. Systembytet beräknas vara i drift igen den 3 april, så då är du välkommen att höra av dig igen. Du kan läsa mer på nedanstående länk:

    https://kumlabostader.se/vi-byter-fastighetssystem/
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling