Kan ej logga in på mitt konto fast jag har ett.

Vill logga in på mitt konto för att söka lägenhet men det står att kontot upphört men när jag ska registrera mig igen så kan jag inte det.
Kristina Kiviharju

Kommentarer

  • Hej!

    Var vänlig ring vår kundtjänst 019-58 88 00 så hjälper vi dig med detta.

    Med vänliga hälsningar
    Kumla Bostäder AB
    Birgitta Johansson Ellbén
  • Ni har stängt lördagar och söndagar och lägenheten jag önskar och har önskat länge har sista dag på söndag 2 maj...
    Hur gör jag??

    Mvh Malin Lönnqvist
    Malin Lönnqvist
  • Hej!

    Med anledning av att vi inte skriver ut personnummer i vårt forum så behöver du ringa till oss för att kunna får hjälp.

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén