Jag vill skriva om hyreskontraktet

Hej, Min sambo och jag ska tyvärr flytta isär. Vi vill skriva om kontraktet då det är endast jag som ska bo kvar och hon som ska flytta ut. Hur går vi till väga?
Hälsningar Hasse
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Hasse,
    Du måste kontakta kundtjänst som hjälper dig. Ring dem på 019-58 88 00 eller maila till info@kumlabostader.se
    De allmänna reglerna för omskrivning av kontrakt finns i vår uthyrningspolicy.

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )