Jag vill byta lägenhet

Hej! Hur funkar det med om man vill byta lägenhet med någon? Kan man det och hjälper ni till med bytet? Har ni en speciell byteskö?
Nils
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Nils,
    Vi tillåter direktbyten mellan hyresgäster men alla byten ska godkännas av Kumla Bostäder innan de genomförs. Det finns dock några regler att förhålla sig till och dessa beskrivs i sin helhet på vår hemsida. Regler för direktbyte. I vår uthyrningspolicy finns också information om direktbyten.

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )