Jag har tappat bort mitt lösenord till Mina Sidor

Hej,
Jag försökte logga in på Mina Sidor men jag har inte kvar mitt lösenord. När jag begär ett nytt får jag inget. Hur gör jag nu?
Vänligen, Micke
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Micke!
    Du kan logga på Mina Sidor med mobilt BankId. Behöver du fortfarande hjälp kan du alltid kontakta kundtjänst på 019-58 88 00 alternativt skicka ett mail till info@kumlabostader.se så hjälper de dig med nytt lösenord. Du behöver då uppge ditt fullständiga personnummer.

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )
  • Jag vill ha min lösen ord jag glömde det
  • Hej!
    Kontakta kundtjänst på 019-58 88 00 alternativt skicka ett mail till info@kumlabostader.se så hjälper de dig med nytt lösenord. Du behöver då uppge ditt fullständiga personnummer.

    Helena Lundgren Kundtjänst/reception