Intresseanmälan lägenhet

Finns det någon gräns för hur många gånger man kan tacka nej till lägenheter man blir erbjuden? Och va händer om man tackar nej för många gånger?

Kommentarer

  • Hej.
    Tackar man nej eller inte svarar på ett erbjudande 5 gånger inom ett halvår så blir man automatiskt spärrad i 6 månader.
    När det har gått 6 månader så får man som sökande höra av sig igen och vi tar bort spärren.

    Med vänlig hälsning, Kumla Bostäder AB.

  • Förlorar man sina kö poäng om man blir spärrad? Eller blir det bara pausade?
    Hayley Mörk
  • Hej!

    Det blir en paus och du samlar inga nya poäng under denna spärrtid.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare