Inloggning på mina sidor

Hej jag kommer inte in på mina sidor,
Tryckte på nytt lösenord men funkar inte endå.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Loggar du in ifrån en Ipad eller Iphone och webbläsare safari? I så fall måste du tillåta cookies. Det gör du i inställningar på din mobil/platta för att det ska fungera optimalt. Annars är du välkommen att ringa oss på 019-588800, så hjälper vi dig över telefon då vi behöver dina person uppgifter.

    MVH

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
    (Uppdaterad )
  • inga ifon går inte logga in
  • Hej Roger,

    Kontakta oss om det gäller nya inloggningsuppgifter på info@kumlabostader.se eller 019-588800.

    Mvh
    Jessica Frisk
    Kumla Bostäder AB
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd