inglasning balkong

Kommer balkongerna på kyrkogatan 11 13 15 någonsin att bli inglasade?
om man beaktar hälsosynpunkter så ser man ju varje dag vad som kryper in på öppna balkonger. Kommer det en ny förfrågan snart, då det är en del nyinflyttade som önskar inglasning.?

Kommentarer

  • Hej Hans!

    Skickade frågan vidare till vår förvaltningschef Stefan Ericson, som svarar:

    Det är inte aktuellt att skicka ut nya förfrågningar just nu.
    Eventuellt tar vi ett nytt beslut under hösten 2019.

    Med vänlig hälsning
    Helena Lundgren
    Helena Lundgren Kundtjänst/reception
  • Hej!

    Den här frågan var visserligen ställd 2018 men det vore trevligt med en uppföljning. Det är ändå 2020 nu och kanske går det att fråga igen.

  • Hej !
    Vi kommer att skicka ut en ny förfrågan i vår.
    Med vänlig hälsning
    Kumla Bostäder AB
    Stefan Ericson

    Stefan Ericson Förvaltningschef