Inflyttning

Hej, om det är inflyttning vid årsskiftet, dvs 1/1 2021, i nyproduktion, ingen bor/har bott där alltså.. När får man flytta in då? Nyårshelgen?

Kommentarer

  • Hej!

    När kontraktet gäller från den 1:a i månaden så är det senast den 1:a klockan 12.00 som man får kvittera ut nycklarna. Det ska tilläggas att när den 1:a infaller på en helgdag så är det första vardagen därefter som nyckelutlämning sker.
    Om det är möjligt och allt är klart så finns chansen till att få nycklarna tidigare.

    När det gäller nyproduktionen på S:t Torgils väg
    är det för tidigt att svara på om det är möjligt att få nycklarna tidigare än den 1 januari 2021.

    Med vänliga hälsningar