Hyra

Hej vad ingår i hyran på lägenheterna på st:torgils väg? Ingår det vatten?

Kommentarer

  • Hej Jessica!

    I de totalrustade eller nyproducerade lägenheterna på S:t Torgils väg ingår värme, men kostnad för vatten och hushållsel tillkommer.

    Läs mer om dessa lägenheter på vår hemsida under "S:t Torgils mappen" eller ring oss gärna för fler frågor.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Tack vi har skickat intresseanmälan på dessa.
  • Ska Klockarbacken 27 rustas inom snar framtid? Ser att hyran är på 3848 kr o jag tycker att det låter lågt. Är det ngt annat fel på området eller lägenheten?
    Charlotte Magnell Ulfgren
  • Hej!

    Rust är planerad 2029 för väggar och 2027 för golv. Hyran är 3848 kr/månad. Att den är låg kan kanske baseras på att området ligger en bit från centrum.

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén