Hyr ni ut parkeringsplatser trots att man inte bor hos er?

Jag undrar om man kan hyra parkeringsplats eller garage av er även om man inte är hyresgäst hos er?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Lisa!
    Vi hyr i första hand ut våra garage- och parkeringsplatser till våra hyresgäster men om det skulle finnas platser över kan vi hyra ut till andra också. Bäst är att du kontakta kundtjänst på 019-58 88 00, så kan de hjälpa dig på bästa sätt.

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör