Hur ställer man sig i kö till parkeringsplats?

Hej!
Jag ser på hemsidan att ni lägger ut lediga parkeringsplatser precis så som ni gör med lediga lägenheter. Hur gör jag för att göra en intresseanmälan? Är inloggad på Mina Sidor men förstår inte hur jag ska göra.
Med vänlig hälsning,
Mattias

Kommentarer

  • Hej!
    För att du ska kunna göra en intresseanmälan så behöver vi aktivera din kötyp för bilplatser.
    Om du skickar ditt personnummer i ett separat mejl så kommer jag aktivera detta. Därefter kommer du kunna söka alla lediga bilplatser som finns tillgängliga.

    Med vänliga Hälsningar,
    Kumla Bostäder AB
  • Hej, jag vill börja aktivera kötyp för bil platser.  Tack
  • Hej.
    Det är nu aktiverat på din profil.
    Mvh. Kumla Bostäder.