Hur ställer jag mig i kö ?

Kommentarer

  • Hej!

    Våra lediga lägenheter publiceras på vår hemsida www.kumlabostader.se.

    För att söka lägenhet måste man först registrera sig i vår bostadskö. Det gör man också via hemsidan. Därefter samlar man en köpoäng per dag och kan logga in och anmäla intresse för lägenheter under ”lediga objekt”.

    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Hej!
    Jag förstår er undran, kö poängen som du/ni samlar gäller för alla våra fastigheter även Trygghetsboendet 70+ så ingen särskild kö behövs.
    Det är de poäng som man fått ihop när man söker som man använder för den bostad som är av intresse att söka.

    Hoppas du/ni fått svar på frågan annars varmt välkommen att höra av er igen!
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej jag vill gärna ställa mig i bostadskö hos er. Min make avled i augusti och jag bor nu i ett stort hus och vill flytta till en lägenhet. Hur gör jag. Hälsningar Ingela Persson
  • Hej Ingela,

    För att ställa dig i kö hos oss registrerar du dig enklast på vår hemsida. Du kan registrera dig både med hjälp av lösenord och med mobilt BankID. Man samlar en poäng per dag och söker lediga lägenheter via "lediga objekt".

    På nedanstående länk kan du läsa mer om hur du registrerar dig:

    https://kumlabostader.se/bo/bostad-sa-har-soker-du/

    Varm välkommen att höra av dig vid ytterligare frågor och funderingar.
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • hej
    Hur ställer jag mig i kö till bilplats??
    Med vänlig hälsning, ivona
  • Hej Ivona,

    Står du i vår bostadskö idag? Om du gör det men inte står i vår bostadskö kan du skicka oss ditt personnummer så lägger vi in köplats till parkering också.

    MVH Liselott
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Hej !
    Står i bostadskö men vill gärna stå i kö till garage/bilplats oxå. Behöver jag göra ngt el kan ni lägga till det i ert system?

    Hälsningar
    /Liselott
  • Hej Liselott,

    Mejla till info@kumlabostader.se med dina personuppgifter eller ring på
    019-58 88 00 så hjälper vi dig aktivera bilkön. Skriv inga person uppgifter i forumet då fler läser frågorna.

    MVH
    Jessica Frisk
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej!
    Hur ställer jag mig i kö till bilplats??
    Med vänlig hälsning.
    Reem
  • Hej.
    Mejla till info@kumlabostader.se med dina personuppgifter eller ring på
    019-58 88 00 så hjälper vi dig aktivera bilkön. Skriv inga person uppgifter i forumet då fler läser frågorna.

    Mvh, Kumla Bostäder.
  • Är intresserad av Gladan bodstadsrätt
  • Hej Bert!

    Du kan fylla i intresse anmälan på deras hemsida www.Pekum.se eller mejla till info@pekum.se att du är intresserad så får du återkoppling av dem.

    MVH
    Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej.
    Hur gammal ska man vara för att ställa sig i er bostadskö?

  • Hej Ewa.
    Man ska vara 16 år gammal för att kunna ställa sig i våran bostadskö.
    Och man måste vara 18 år för att få skriva kontrakt.
    Ha en bra dag.

    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
  • varför kan man inte registrera sig .När allting är ifyllt så kommer det upp
    att kontakta data ansvarig på födelse nummer jag har bara ett födelse nummer
    eller vill ni inte ha några sökande
    MVH B Nilsson
  • Hej!

    Vänligen kontakta oss på 019-58 88 00 eller mejla till vår infomejl, info@kumlabostader.se så vi kan titta på just dina uppgifter och kan hjälpa dig vidare. Skriv inga personliga uppgifter i forumet då fler läser.

    Välkommen att höra av dig direkt till oss för bästa hjälp.

    MVH
    Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Är inteserad av parkeringsplats på Gladan
  • Det är inte klart ännu för att kunna lämna intresseanmälan för p-plats i kv Gladan.

    Vi kan i nuläget inte säga exakt när det blir.

    Med vänliga hälsningar
  • Om jag skulle avlida före min hustru, står hon kvar i kön med mina Köpoäng ? Hon står som medsökande
    Roland Perhamn
  • Hej
    Hur kan jag aktivera mitt konto igen.
    Jag har fått (Ditt konto har upphört att gälla) när jag försökte att loggain.
    Tack
    Lyali Alfrawi
  • Hej

    Jag sökte hus och det står BEHANDLAS. Vad betyder det?

    Tack

    Saban Kücükzoroglu
  • Hej,
    När det står behandlas så menas det att uthyrningen håller på att jobba med den. Är du bland de 5 första så så kommer det ett erbjudande till din mejl ifrån uthyrningen inom kort.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd