Hur många får man bo i en lägenhet?

Hej,
Min granne sa att det finns regler för hur många man får bo i varje lägenhet? Stämmer det och varför ska ni bestämma hur många som bor hos oss?
Med vänlig hälsning,
Sandra
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Sandra och tack för ditt mail!
    Det stämmer att det finns regler kring hur många som får bo i lägenheten beroende på hur stor den är. I en 3 ROK får man till exempel inte bo fler än maximalt sex personer. Mer information om detta hittar du i vår uthyrningspolicy.

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )