Hur loggar man ut från hemsidan när man loggat in med bank-id på "mina sidor"?

Hur loggar man ut från hemsidan när man loggat in med mobilt bank-id på "mina sidor"?

Kommentarer

  • Hej!

    När du vill logga ut från vår hemsida via dator så hittar du Logga ut högst uppe till höger i ett orange fält på vår hemsida, klicka bara på "Logga ut".

    Har du loggat in via mobilen så så hittar du ett orange fält med ditt namn i och en symbol med pil i högst upp på sidan som du kan klicka på för att logga ut.

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd