Hur länge måste man stå i kö?

Hej,
Jag har varit registrerad hos er minst ett halvår nu, hur lång tid tar det innan man kan få en lägenhet hos er?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    Vi kan aldrig uppge hur lång tid det tar att få en lägenhet. Det beror helt på hur många köpoäng man har, hur många lediga lägenheter det finns och hur många som söker bostad för stunden.

    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
    (Uppdaterad )
  • Hur ser det ut för mig att få bostad. ? Vad krävs ? Vill ha mindre lägenhet . En tvåa. Mvh Ann-kristin Andersson skolvägen kumla Är
    Ann-Kristin Andersson
  • Hej!

    Vi kan aldrig uppge hur lång tid det tar att få en lägenhet. Det beror helt på hur många köpoäng man har, hur många lediga lägenheter det finns och hur många som söker bostad för stunden.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare