Hur kan jag starta sökprenumeration för bostad och bilplats ?

Hur kan jag aktivera ( starta) bostad och bilplats sökprenumeration?

Kommentarer

  • Hur kan jag göra sökprenumeration i min profil? Där finns inget som man kan starta
  • Hej Sami.
    Tyvärr så är funktionen prenumeration inte i bruk ännu, men vi jobbar på den frågan.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
  • Varför försvinner alla mina köpåäng när jag skrivit kontrakt på en lägenhet. Hade över 6000 påäng  den jag ska flytta till behövde man ha näsra 700 bara?
    Michaela
  • Hej Michaela,

    När man skriver ett nytt kontrakt så nollställs man på poäng, oavsett hur många poäng man har eller vad som krävs för just den sökta bostaden.

    Här kan du läsa mer om kö poängen https://kumlabostader.se/bo/kopoang/
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd