Hur gör jag en felanmälan?

Hejsan!
Jag har problem med mitt kylskåp, det kyler dåligt. Hur gör jag enklast en felanmälan?
Anna
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Trist med kylskåpet. Man kan göra felanmälan på några olika sätt. Enklast är om du loggar in på Mina Sidor här på hemsidan och där gör en felanmälan. Du kan också ringa till vår växel 019-58 88 00 och göra en felanmälan. De har öppet dagtid 08.00-16.00

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )