Hur får jag nyckel till tvättstugan?

Hejsan!
Jag har precis flyttat in hos er. Trivs bra, men skulle behöva komma in i tvättstugan. Hur får jag fatt i en nyckel?
Vänligen, Ingrid
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Ingrid!
    Kontakta vår felanmälan på 019-58 88 00 och boka en tvättstugevisning, då möter en fastighetsskötare upp dig på den bokade tiden och visar hur allt fungerar och du får kvittera ut en nyckel eller "tagg" så du kommer in i tvättstugan och kan boka tvätt tider.

    /Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
    (Uppdaterad )
  • Jag har bokat en tid för tvätt på webbsidan. Men det gick inte med min tagg för att boka. Hur går det med att gå in tvätttiden då?
  • Hej Lise-Lotte!
    Kontakta vår felanmälan på 019-58 88 00 och boka in en tvättstugevisning. Då möter en fastighetsskötare upp dig på den bokade tiden och visar hur allt fungerar och du får kvittera ut en nyckel eller "tagg" så du kommer in i tvättstugan.

    Helena Lundgren Kundtjänst/reception