Hjälp! Jag har fått in vägglös tror jag

Hej!
 Ni måste hjälpa mig. Jag tror att jag har fått ni vägglöss i lägenheten, vad gör jag?
Med Vänlig Hälsning

Jessika
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Jessika!
    Oh nej, va trist! Du är som hyresgäst skyldig enligt hyreslagen att anmäla skadedjur i lägenheten direkt. Saneringen är kostnadsfri för dig som hyresgäst.
    Vi samarbetar med Nomor AB som har jour dygnet runt. Vid akuta problem med insekter, råttor eller möss kontakta Nomor AB, på telefonnummer 0771–122 300, eller via deras webb www.nomor.se/skadeanmälan
    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )