Hjälp att ta bort ett underskåp

Jag vill köpa en diskmaskin och de finns utag för de men skulle vilja ha hjälp att ta bort befintligt skåp så jag kan ställa de i mitt förråd. Kan ni hjälpa mig med det. Diskmaskinen kopplar jag självklart in själv.
Jonny Fallsten

Kommentarer

  • Hej Jonny!

    Vi hjälper i allmänhet inte till med att ta bort skåp inför installation av diskmaskin.
    Men om du inkommer med en felanmälan, kan en fastighetsskötare komma hem till dig för att visa hur du går tillväga för att ta bort skåpet, om det är möjligt. .
    Mattias Lindholm