Hemsidan

Hej! Tycker att ni borde ta och se över er hemsida då den är oerhört seg och bara står och laddar hela tiden, oerhört frustrerande att söka lägenheter när det tar sån lång tid att klicka sig vidare.
André

Kommentarer

  • Hej André!
    Vi är medvetna om att den delen av hemsidan där lediga lägenheter presenteras är väldigt seg och det tar lång tid innan information laddas upp. Detta är felanmält till leverantören. Vi är i startgroparna med att byta affärssystem och där kommer ett av kraven vara att leverera ett snabbare system som hämta uppgifterna när ni söker lägenheter.
    Kan inte mer än be om ursäkt och be om tålamod i aktuellt fall.
    mvh,
    Anna Stackling

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör