Hatthylla

Hej jag ska byta ut min hatthylla, den som sitter nu följde med lägenheten. Måste den gamla finnas kvar om jag flyttar eller spelar det ingen roll vad för hatthylla som sitter uppe?

Kommentarer

  • Hej Angelica.
    Du får gärna byta hatthyllan, men den dagen du eventuellt flyttar så ska Kumla Bostäders hatthylla sättas upp igen.
    Med vänlig hälsning Tomas Ekstrand
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare