Har ni några undantag i ert kösystem?

Hej!
Jag och min man ska sälja villan här i Kumla. Vi har inte stått i kö hos er tidigare och därför inte samlat några kö-poäng. Kan man få förtur i kön? Vi säljer ju en villa och ger andra möjlighet att bo i Kumla, så det borde ju kunna räknas.
Vänligen Inger
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Inger!
    Vår fullständiga uthyrningspolicy finns på hemsidan och den grundar sig på ett kösystem där man samlar poäng varje dag som man står i vår kö. I uthyrningspolicyn, som är antagen av vår styrelse, framgår klart och tydligt vilka regler som gäller och eventuella undantag.
    Jag hoppas att ni nu står i vår och att vi kommer kunna erbjuda er ett bra boende framgent!

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )
  • Hej jag bor i villa i kumla vi har separerats jag står i kö sistemet men lite påeng jag har sökt nu 4 lägenheter hos är hur stor chans har jag att få en av dom för att jag har verkligen akut jag vill stana kvar i kumla för att jag stor trivs och har jobb i kumla jag kan ta en tre spel ingen rol vilket område i kumla Mvh Vahidin
  • Hej!

    Det är antalet poäng som avgör vem som får ett erbjudande om visning utav en lägenhet. Vi kan tyvärr inte hjälpa dig på något annat sätt.

    Med vänliga hälsningar