Grovtvättstuga

Bor på Willéngatan 5 och skulle vilja tvätta en matta i grovtvättmaskin på Klockarbacken 8. Ser när jag försöker boka att man bara kan boka hel dag från 06 till 00. Onödigt att ta upp så lång tid för att tvätta en plastmatta inte större än att jag skulle kunna ta den i min badrumsmaskin om jag inte vår så rädd om min till ett hushåll anpassade maskin. Hur ska jag göra för att boka sådär 3 timmar för en liten mattvätt. PS behöver jag särskild nyckel till Klockarbackens tvättstuga?

Kommentarer

  • Hej!

    Du är välkommen till Kumla Bostäders kundtjänst för att kvittera ut och låna en nyckel till en grovtvättstuga.

    Med vänliga hälsningar
    KUMLA BOSTÄDER AB