God man

Hej jag är God man till en ung tjej som vill bo i Kumla. Hon har ett litet barn och hennes inkomst är just nu försörjningsstöd men jag har sökt aktivitets ersättning

Med vänlig hälsning, Malin Olsson

Kommentarer

  • Hej!

    Det går fint att skapa sig en inloggning för att samla köpoäng via vår hemsida. Lediga lägenheter söks sedan därifrån.

    Vad som räknas som godkänd inkomst och vilka krav vi har finns att läsa på nedanstående länk:

    https://kumlabostader.se/bo/uthyrningspolicy/

    Ni är förstås också välkomna att ringa vår kundtjänst på 019-58 88 00

    Vänligen, Liselott Lodén
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Jag kan ej lägga in hennes person nr. Det står att det är fel?
  • Ring gärna vår Kundtjänst på 019-58 88 00 så får vi kika på det.

    MVH Liselott
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling