Byte av batteri och lampa?

Hej,

Står Kumla Bostäder för batteri till brandvarnaren, ugnslampa resp lysrör?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Byte av glödlampor och lysrör utförs och bekostas av Kumla Bostäder i de armaturer som är standard. Som exempel: Kyl, frys, fläkt, ugn och vissa armaturer i kök och badrum. Även byte av batteri i brandvarnare. Kontakta felanmälan, tel 019-58 88 00.
    Helena Lundgren Kundtjänst/reception
    (Uppdaterad )
  • Vad kostar ett lysrör till diskbänken
    Sandra johansson
  • Det kostar ingenting. Lampor och lysrör som tillhör lägenheten byter Kumla Bostäder.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare