fråga om ledig lägenhet

Lägenheten (2501.02.B402) som just nu annonseras för uthyrning på Hammargatan 3A, det står att den har balkong: vanlig, men på planritningen så syns den inte.
Finns det balkong eller inte?

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr har ett fel smugit sig in. Ingen balkong finns på lägenheten. Däremot finns det en takterass på samma våning som man får använda. Terassen ligger nära den aktuella lägenheten.

  • Hej igen,
    tack då vet vi!
    En fråga till: erbjuder ni visning trots corona?
    mvh
    Vivi Durand
  • Hej!

    Det är i så fall om nuvarande hyresgäst vill visa lägenheten eller kanske skicka foton/film på lägenheten. Kumla Bostäder har inte rätten att göra det när det finns en hyresgäst.

    Med vänlig hälslning
    Birgitta Ellbén