Finns det möjlighet för min sambo att få sitt namn på dörren?

Hej,
Jag är sambo (men står själv på kontraktet). Finns någon möjlighet att få hennes namn på dörren?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej August,

    Det går absolut att ordna, kontakta vår kundtjänst på 019-58 88 00 på telefontiden som är: mån-tors 07.30-09.00 samt 15.00-16.30, fre 07.30-09.00.
    Du kan även maila in det till info@kumlabostader.se skriv din adress och lägenhetsnr och vilket namn du vill ha tillagt på dörren och entré tavlan så ordnar vi det.

    /Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
    (Uppdaterad )