filter i köksfläkt

Filtret i köksfläkten har blivit så dåligt att det måste bytas ,står Kumla bostäder för den ,eller ska jag själv fixa det ?
Siv Pettersson

Kommentarer

  • Hej Siv!

    Lägg in en felanmälan på det på mina sidor alt. ring in på 0109-58 88 00 och meddela att du önskar ett nytt fläktfilter till spisfläkt, ange om det är runt eller rektangulärt så ordnar vi med ett nytt åt dig.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hejsan, jo jag fel anmälde det och igår fick jag filtret i brevlådan ,toppen bra .
    Siv Pettersson
  • Vad härligt att det löste sig 😉
    Ha en fortsatt fin dag!
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd