Fasad renovering

Eftersom renovering av fasaden på Götgatan/Marielundsgatan har dragit ut på tiden och att vi har levt länge med detta stök och dessutom med täckta fönster en så lång tid tycker jag att vi hyresgäster borde kompenseras med en fri månadshyra.
Mvh
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Tack för dina synpunkter om fasadarbetet. Vi håller på att summerar projektet och utvärderar detta för att bedöma störningarna av det och hoppas kunna återkomma med svar i frågan om hyresrabatt inom kort.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Francisco Oliver