Får jag överlåta mina köpoäng?

Hej! Min dotter håller på och söker lägenhet, men har tyvärr inte stått så länge i er bostadskö och har därför inte hunnit samla på sig tillräckligt med poäng. Jag är däremot registrerad sedan många år tillbaka, får jag överlåta mina köpoäng till henne?

Hälsningar Mia
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Mia!
    Köpoängen är personliga och av den anledningen kan man tyvärr inte överlåta dem till någon annan.

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )