Får jag hyra ut min lägenhet i andra hand?

Hej!
Eventuellt ska jag börja en kurs i Västerås. Får jag hyra ut min lägenhet i andra hand? Hur länge i så fall?

Med vänlig hälsning,
Linda
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    Vi godkänner uthyrning i andra hand vid bland annat studier på annan ort. En förutsättning för att lägenheten ska få hyras ut i andra hand är att andrahandshyresgästen godkänns av oss. Möjlighet att hyra ut i andra hand gäller max 12 månader och ska vara godkänt av oss så börja med att kontakta vår kundtjänst på 019-58 88 00!

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )