Duschblandare i badrummet med koppling till tvättmaskin

Hej
När vi flyttade in så var Allt framdraget och klart. Men nu har det börjat läcka vatten från kopplingen. Min fråga är om det är Ni som har fixat det här från början eller om föregående hyresgäst.
Ska vi fixa ny blandare eller kan vi få hjälp från er ?
Sen känns golvet i badrummet mjukt . Vore bra om någon kunde kolla det. Då föregående hyresgäst hade tagit bort badkaret så har vi bara dusch.
Malin Sofia Schenström

Kommentarer

  • Hej Malin.

    Lägg in en felanmälan på "mina sidor" så får en fastighetsskötare komma ut och kolla på det du beskriver.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd