Diskmaskin

Vill och behöver ha diskmaskin. Mina tidigare hyresbolag har antingen haft det som standard i lägenheten eller så har man fått valt det som tillval för en liten peng på hyran varje månad. Har ni några alternativ att erbjuda?
Petra

Kommentarer

  • Hej Petra.
    Om man flyttar in i våra lägenheter och diskmaskin eller tvättmaskin inte är standard. Då får man ombesörja detta själv, och då rekommenderar vi att man anlitar en vvs-installatör.
    Ha en bra dag

    MVH Tomas Ekstrand

    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare